Kan va skengravid :S

Jag läste om en tjej igår. Hon hade p-stav och under det sista året blev hon skengravid. Tänk om jag också är det? Fan vilken besvikelse då. Men jag ska åka till ungdomsmottagningen så fort jag köpt nytt busskort och göra ett gravtest. Så får jag se va det visar. Men jag vet att jag kommer bli så besviken om det visar att jag inte är gravid.

Inatt kunde jag inte sova. Mådde så jävla illa,trodde att jag skulle spy. Så jag gick upp och drack lite och sen gick jag ut på balkongen för att få frisk luft och då gick det över lite. Undrar va det berodde på?? Brukar aldrig må illa om jag inte är bakis eller magsjuk =(

Idag händer inte mycket. Håller på och tvättar lite,har diskat också,ska väl snart gå o bädda sängen.

Är det nån som vill ha två vattensköldpaddor gratis? Hör av er till mig då =)

Nu har vi äntligen sålt Chiko. Det va ett ungt par i Västerhaninge som köpte honom för 800 kr. Det känns....det känns både skönt och tråkigt men mest skönt,tror jag. Så för pengarna jag fick ska jag köpa busskort på Måndag och så ska jag till apoteket imorrn och köpa gravtest.....jag är så rädd för att svaret ska bli att jag inte är gravid,kommer bli så himla besviken....men samtidigt vill jag ju ha jobb och så först.....

aja,nu ska jag gå och lägga mig.....

god natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0