Längtar tills på Lördag =)

På Lördag har jag bjudit hit mamma,min moster,min mormor och min kusin på middag. Jag ser fram emot det jätte mycket. Ska bli så roligt. Det är bara mamma som har sett våra nya soffor. Det va länge sen dom var här på middag.

Annars gör jag inte så mycket nu. Fuckar ur på min cp data. Men nu tror jag att den funkar som jag vill, annars jävlar.

Håller på och laddar ner "flightplan". När den nästan va klar så dog datan och jag var tvungen att börja om *Grrr*

Solen skiner ute men ändå är det svinkallt.

Igår fick jag mail av några som va intresserad av Chiko men så hörde dom av sig imorse och då hade dom redan köpt en annan. Det blir jag också tokig på. Vi har haft 4 intresserade köpare men sen har dom alltid hittat nån annan fågel. Jag kommer fan aldrig på Chiko såld.
 
Mellan mig och patrik är allt jätte bra igen. Det känns så himla skönt. Ett tag va jag så himla rädd för att förlora honom,det kändes som om vi gled ifrån varann. Det är hemskt när man känner så.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0