Memories :'(

Minnen....så mycket minnen från gamla tiden. Då när allt va bra och bekymmersfritt.

Minne 1:
Jag gick i södertörns friskola. Jag och Madde lurade alla att tro att vi va lesbiska och att vi va tillsammans. Vi höll ju på som fan va me varann under ett tag. Vi flirtade me varann,tog på varann och pussades. Jag saknar den tiden. När jag va galet kär i Kim och allt. Jag vill spola tillbaka tiden.

Minne 2:
Jag,Madde och Carro skulle på the wave. Vi förkrökade hemma hos carro. Hennes låtsasmorsa hade massa tyska cider som smakade helvete. Men vi drack iaf. Fort och i djupa klunkar. Vi kom fram dit typ 2 timmar innan insläppet så vi satt på en bänk och drack och fy fan va vi blev fulla. Madde ramlade hela tiden och skrapade upp knät och sen stod hon och jag pissade bakom en jävla lastbil. Jag fattar inte hur vi kom in,vi va ju rejält fulla. Och sen i kön då,dom där jävla kineserna som började strula me oss. så jävla vidrigt. spyr nästan när jag ser en kines idag. och dom ville aldrig lämna oss ifred. dom skulle följa me oss på toa o överallt men till sist lyckades vi bli av me dom.

Minne 3:
Jag,Madde och Saga va hos mig och drack. jag och madde hade varit i Solna nån dag innan och bett min pojkväns kompis att köpa ut åt oss. Vi köpte alkohol för nästan 1500 spänn. Vi satt nere i källaren och shottade. samtidigt snackade jag me min pojkvän på msn och jag hade på camen. efter typ 6-7 shots blev jag riktigt full så jag flashade brösten för min kille och efteråt så berättade saga o madde att jag hade på camen för typ 2-3 killar till. haha. så dom såg asså när jag flashade brösten. och sen kom min moster hem och hon visste inte att vi söp så jag vågade inte gå upp o kissa så jag satt mig i en skurhink och pissade.

Minnen 4:
Dagen efter att vi 3 hade varit hos mig och druckit så blev vi bjudna på fest i flempan. Det va första gången vi träffade Johnny och Kim och dom. Jag kommer t.o.m datumet....det va den 27 mars 2004. ett datum som alltid kommer komma ihågs. Saga va aspackad och hon knullade me johnny,sen gick hon ut i köket typ helt näck och spydde grönt,rött och typ gult. det va typ paprika. haha. och madde blev tillsammans me kim och jag blev tillsammans me jocke. Och jonas somnade på toaletten när han satt och sket så nu heter han toa-jonas.

Minnen 5:
Jag va i Jönköping hos min pojkvän,Jonathan. Och så skulle vi på fest hos hans kompisar och alla va ju mycket äldre än jag så jag ville självklart visa att jag kunde dricka jag me. Jag drack typ 6-7 shottar lekeryds sprit,tror det är 80 procentigt eller nåt sånt. jag klarade av det utmärkt men inte killen. han gjorde värsta minerna och allt. men sen när vi kom hem och vi satt i köket och rökte då mådde inte jag bra. jag spydde på hela killens rygg,hela tapeten och sen hann jag till toaletten. spyan va typ grå/svart. haha. skitäckligt.

Minne 6:
Alla kvällar nere i Huddinge på Donken. Alla som man va me satt alltid på Donken varje kväll. Vi gjorde inte mycket,satt och snackade och så bara men fan va jag saknar dom kvällarna, när alla va samlade.

Minne 7:
Jag va uppe hos min mormor en hel sommar och hon bodde ihop me gubbe och hans son i Jämtland. Hans son,John va bara 2 år äldre än mig och vi bev ju kk. han såg ju bra ut och så, så varför inte. Men iaf,en kväll så kom hans kompis,Emil förbi och vi satt i vardagsrummet och drack....mormor och hennes gubbe hade gått och lagt sig på övervåningen så dom visste inte va vi höll på me...jag va ju bara 14 år. John kom me den sjukaste idéen. han skulle runka i sin brorsas sportbil och spruta satsen på ratten och tro det eller ej,men han gjorde det faktiskt också. sen satt vi oss i mormors bil för John ville lyssna på dansband. haha. och när vi sitter där,dyngraka så vaknar mormor och tror att vi ska sno bilen....helvete vilket liv det blev. Emil började böla som värsta tjejen och John stack och gömde sig på taket och jag satt kvar i bilen. Emils morsa fick komma och hämta honom,John va fortfarande borta och jag fick värsta utskällningen men det är inte över än. När allt verkar ha lugnat ner sig så tyckte John att vi kunde rymma. han hoppade ut genom fönstret men jag tyckte det va för högt så jag skulle ta den vanliga vägen men då va mormor där. Så jag tog mina skor och sprang upp på övervåningen och mormor efter. Hon frågade va jag skulle me skorna till och jag sa att jag frös om fötterna. haha,värsta dåliga lögnen. Och så ringde telefonen och mormor gick ner för att svara och då passade jag på att smita ut genom dörren. Gissa vem som ringde?? haha...john ringde för att jag skulle få tillf.älle att sticka,han är rätt så smart iaf. vi skulle dra till sundsvall,det va 8 mil från där vi bodde...men vi kom inte så långt....David,Johns storebrorsa kom och hämtade oss. Eller mig...John blev skitskraj och stack in i skogen och jag satt me david och tog en cigg. efter nån timme kom John iaf och sen åkte vi hem och lade oss. Utskällningen dagen efter va inte rolig.

Minnen......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0