Min baby och jag

Igår va min älskade baby här. Har inte träffat henne på typ 2 månader eller nåt. Igår när jag träffade henne insåg jag först hur mycket jag egentligen har saknat henne. Det har liksom känts tomt utan henne.

Men vi hade skitkul igår. Patrik va inte hemma och då bjöd jag hit Madde på middag. Vi käkade och drack lite. hehe. eller lite och lite....5-6 cider var. Och nej,vi va ju inte fulla men säkert lite salongsberusade. kommer liksom inte riktigt ihåg allt :S

ah just fan,vi spelade yatzy också. jag sopade banan med baby. haha. jag fick yatzy 3 gånger men sista gången fick madde yatzy och hon vann :D *stolt*

sen lyssnade vi på musik och dansade och drack :P

det va en rätt soft kväll,bara dricka lite och chilla me min älskling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0