Trött :(

Fan va jag är trött asså. Gick upp me älsklingen imorse vid 6. Jag skulle ju på nåt jävla informationsmöte på arbetsförmedlingen,vilket va helt fucking onödigt.....dom snackade bara om a-kassan typ och det rör inte mig..... enda anledningen till att jag gick dit va för att träffa en handläggare och lägga upp en handligsplan men då va alla sjuka så jag ska dit igen på torsdag mellan 9-11. Det enda som va kul va att jag träffade carro igen....va så jävla länge sen man träffade henne,typ 1-2 år sen :S

just nu jag gör inte så mycket....har nyss käkat lunch,sitter och snackar me Madde på msn och kollar på tv.....funderar på att lägga mig i soffan och sova en stund eller om jag ska ladda ner nån film kanske??

om 3,5 timme slutar älsklingen.....längtar efter honom och saknar han jätte mycket.....det är konstigt det där....även om vi bor tillsammans och träffas dygnet runt förutom när han jobbar så saknar jag honom jätte mycket.....

på fredag ska jag och älsklingen åka upp till Tierp och bara ta det lugnt.....ska bli så jävla skönt......ha hela torpet helt för oss själva....kolla på film och bara mysa *läääängtar* fast sen ska ju patrik jobba lite där uppe också men jag får stå ut.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0