Tusen Tankar

Jag är skitrött men det är omöjligt att sova. Jag tänker tusen tankar.

Jag och Patrik bråkade tidigare ikväll och vi bråkade igår kväll. Mest om ingenting egentligen. Småsaker,triviala saker. Att jag är arbetslös tär så otroligt mycket på vårt förhållande. Men att jag längtar bort härifrån och vill ha mitt eget ställe spelar också in. Men jag har bestämt mig,jag tänker sätta upp mig på en lägenhet i Huddinge. Så fort jag har råd. Det kostar ett par hundra om året att stå i bostadskön men det är det värt.

Patrik vet va jag har för planer,jag har gett han en chans till. Om det inte funkar så flyttar jag men jag kommer nog flytta oavsett. Fast jag kommer ändå va tillsammans me patrik. Vi kan bli särbo =)

Fast jag tror många av våra problem kommer lösa sig när jag får jobb. Det är ju mest det vi bråkar om.

Har varit nära att ge upp flera gånger men jag tänker kämpa vidare,det är bara att bita ihop.

Jag älsar ju trots allt honom och vill ju att det ska fungera.

Hoppas bara att jag får jobb snart....

Nä,nu ska jag lägga mig bredvid Patrik igen och se om jag kan somna. Va bara tvungen att skriva av mig lite.

Och madde,jag förstår....Jag älskar dig så otroligt mycket så jag får bara acceptera att det är som det är.
Tänker inte förlora dig igen.....

God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0