Woohoo =)

Haha. Jag har mens. Känns så jävla ovanligt. Har ju haft mens i 10 år men inte dom senaste 3 åren. Nu blöder jag som en jävla gris och jag är så jävla lättretlig. Jag tycker synd om patrik,han har aldrig sett mig när jag har haft mens. Jag är som ett monster.

Och vi som ska åka upp till Tierp ikväll. HAHA. Stackars Patrik,han vet inte va han ger sig in i.

Undrar varför jag fick mens just nu? Tänk om p-staven "håller på och tar slut"?
Då kan jag bli me barn när som helst typ ;) men jag vill ändå ha jobb innan men
om jag blir gravid innan jag hunnit skaffat jobb så kommer jag aldrig göra abort.
Det är emot mina principer. Jag vet =)....jag och patrik får sluta ha sex =)

Fast det skulle han ALDRIG klara.....


aja,vi får se va som händer....


Just nu gör jag inte mycket.....städar,tvättar,laddar ner sista delen av "Kniven i hjärtat",lyssnar på musik osv.

Jag har funderat lite och jag har ingen lust att åka till Tierp ikväll. Jag känner bara för att va hemma me älsklingen ikväll,sätta på nån film,beställa hem lite mat och bara mysa. Och så kan vi åka till Tierp imorgon bitti men patrik lät inte så pigg på min idé. Men jag får se va han säger när han kommer hem. Ska försöka övertala honom.

Nä,nu ska jag dammsuga och sen hoppa in i duschen.

Hej så länge

Jag lyckades övertala patrik att stanna hemma ikväll o åka imorgon bitti. Så nu väntar jag på att patrik ska komma hem me mat,kycklingsallad =) *mums* jag är så jävla hungrig,har inte ätit det minsta lilla idag. magen kurrar som bara den. hehe.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0