Allt känns så bra nu

Så skönt att datan funkar som den ska =)

Idag skulle jag egentligen åkt till akuten och fått hostmedicin men idag fick jag äntligen chans att träffa min gumma och den chansen ville jag  inte missa. Träffar hellre henne än att sitta på akuten ett par timmar.

Har nyss duschat,ska snart klä på mig och sen ska jag vänta på att M kommer. fan va jag har saknat henne asså.

På lördag ska jag och älsklingen gå och se Saw 4. det ska bli jätte roligt,det sägs att den är den bästa av alla saw-filmerna. får väl se det.

annars idag händer väl inte så mycket,ska åka till visättra och slänga massa skräp,sen till mamma en snabbis och lämna lite saker och sen till Heron och hämta biobiljetterna.

Idag har jag och patrik varit tillsammans i 23 månader. Nästa månad firar vi 2 år. Det känns så otroligt bra. Men det känns som om vi har varit tillsammans hela livet. Och vi har det så jävla bra nu tillsammans. Vi tjafsar knappt nåt nu längre och både jag och patrik har blivit på mycket bättre humör. Det finns 2 anledningar till att vi har det bättre nu. För det första så har ju p-staven försvunnit och i och med det så har mitt humör stabiliserats och blivit till det bättre och för det andra så har jag jobb nu och tjänar egna pengar.

Allt känns så bra i nuläget. Det kan inte bli bättre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0