Äntligen Fredag =)

Äntligen är det Fredag. Men det enda som är bra me det är att det är helg och att jag får ha patrik hemma =) annars är det som vilken dag som helst. jag sitter framför datan och fördriver tiden,Whiskas sitter i fönsterbrädan och älsklingen jobbar. han är den enda som gör nåt nyttigt. Jag vill också jobba men dom har inte ringt nåt :( får se om dom ringer på måndag kanske:P

Ikväll ska jag och Patrik titta på rysare och bara mysa. Och imorrn ska vi ju se "Saw 4" med robino =) det ska bli jätte kul,dels att komma ut lite och dels att träffa robino,det va ju ett tag sen man gjorde nåt av det.

Snön ligger fortfarande kvar ute och fast det är svinkallt och halt så är det mysigt när man är inne i värmen. Och det är mysigt när det blir mörkt så fort för då kan man tända massa ljus och bara ha det mysigt med den man älskar.


Idag tänker jag inte på barn,idag är det en T-dag. Vaknade imorse och tänkte på T. Och jag stör mig på det,varför tänker jag på han? det har ju gått så lång tid och jag borde ha kommit över honom för länge sen men nej då. Han finns kvar i mina tankar.

Nu är klockan lite över halv 5 och Patrik kom hem för en stund. Jätte skönt =) men tråkigt att han måste jobba ett par timmar imorrn :( men han lovade va hemma tills 2 iaf och det är ju något =) snart ska han gå ner till centrum och köpa kycklingsallad =) mums.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0