Började julpynta lite idag =)

Jag kunde inte hålla mig längre. Imorse började jag julpynta lite. La ut nya juldukar överallt och så bytte jag
gardiner överallt och satte upp adventsljusstakar i alla fönstren men resten tänker jag vänta me tills nästa helg.

Jag och patrik va inne på Jysk idag för vi skulle köpa julgardiner men dom hade inga :( men vi hittade mina fina kinatecken påslakan som va slut förra gånger vi va där. Så jag köpte 2 st =) är så jävla glad,dom är så himla fina.
och igår va vi på Rusta och skulle köpa julgardiner in till vardagsrummet men då hittade vi inga och så va vi inne där idag igen och då hittade vi dom =)

Ska ta lite kort på vårt juliga hem sen och lägga upp här,det är så mysigt hemma nu. Älskar julen och när man får göra ordning och pynta och fixa.

Och så va vi inne på elgiganten och hittade en perfekt julklapp till morsan,hon ska få en ny mobil för hennes som hon har nu håller på och gå sönder.

Och imorrn ska vi ju på middag i Visättra. Ska bli jätte kul. Ska ta me Whiskas så att han får leka med Hopplös (marias katt) och Balder (marias rottweiler) och gravida Troja (marias chihuahua).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0