Lycklig =)

Idag blev det en ganska konstig dag på jobbet =) Jag började halv 8 och fram till lunchen va vi 2 fröknar på min avdelning men den andra fröken skulle till sjukhuset så plötsligt blev jag själv och det visade sig att jag skulle va själv hela dagen ända tills jag slutade kl 16. Men det gick skitbra. Jag tog 7 barn inne hos mig och resten spridde vi ut på dom övriga avdelningarna. Och ungarna va helt toppen. Dom lekte me sitt och sysselsatte sig själva och dom bråkade knappt och så. Men jag trivdes ganska bra me att va ensam. hehe.

Sen efter jobbet åkte jag ner till Huddinge och gick in på H&M och köpte en ny skitfin bh och lite smink o så. Patrik kom och hämtade mig och vi åkte till zoovaruhuset i Kungens kurva och köpte en klösbräda till Whiskas och lite annat till honom. Dom hade skyltar där, att dom chipmärker katter för 100 kr på Lördag så vi ska ta dit Whiskas och få honom märkt,tänkte att det va lika bra. Ska väl få arslet ur vagnen och vaccinera honom också. Sen åkte vi till Elgiganten och köpte morsans julklapp =)

Ah,just det =) min älskade ängel ringde min chef idag och frågade om hon kunde få praktisera på mitt jobb och det fick hon. Så hon börjar väl på måndag tror jag. Ska bli så jävla kul att ha henne på mitt jobb och fika tillsammans på rasterna och ta en cigg och så. Längtar som fan =) Är så glad att vi hittat tillbaka till varann igen. Känns så tryggt att veta var vi har varann.

Nä,nu ska jag ta ett varmt bad och tvätta mig och så.

hörs imorrn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0