Nu är det dags (tycker jag)

Den 12 December firar jag och Patrik 2 år och jag har funderat länge på vad jag vill ge honom i 2-årspresent men nu har jag kommit fram till att det är på tiden att vi förlovar oss. Jag har tjatat på honom i över ett år men hela tiden säger han att vi inte har råd. Men nu behöver han inte tänka på det. Jag har sett jätte fina ringar som är billiga. Så jag får se om jag köper det i 2-årspresent eller som julklapp,det är faktiskt min lön som avgör vilket det blir =) Jag vill visa hela världen att det är jag och patrik och jag vill ha nåt som bekräftar det också. Problemet är bara att patrik vill ha guld och jag vill ha silver. Men om jag köper silverringar tror jag inte att han skulle bli sur och inte vilja ha den på sig.

Annars idag så har jag städat,bytt sängkläder,dammsugit,diskat,dammtorkat och lyssnat på musik.

Ska åka och handla lite när patrik kommer hem,behöver kattmat och mjölk och lite sånt. Och så ska jag göra min berömda köttfärspaj idag också =) den är så jävla god (ibland) hehe.

Whiskas ligger på fönsterbrädan och tittar ut =) så söt.     
 

Kommentarer
Postat av: Elinor

sötaste katten du har! :D hoppas allt är bra oxå! Puss!

2007-11-16 @ 08:33:40
URL: http://lyckligaste.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0