Saw 4

Igår va ju jag,älsklingen,Putte och Robino på bio och såg "Saw 4". Den va helt okej men lite för rörig. Men helt klart sevärd,det är en film som jag tänker köpa =) hehe.

Idag är det söndag och ute är det skittråkigt väder. Grått och typ regnigt.

Nu har jag och Patrik städat klart nästan hela lägenheten. det är bara dammsugningen kvar =) så himla skönt,det behövdes verkligen. va så dammigt och skitit här. usch.

Och så har vi varit på City Gross och jag köpte en målarbok och pennor,är så överlycklig nu. haha. jag har iaf kvar mitt barnsinne.

Ikväll ska vi nog bara ta det lugnt,äta lite middag och kolla på nån film kanske.

Och imorrn hoppas jag att Madde kommer hit på fika =) vill ha nån att prata me och så. känner mig lite ensam. visst,jag har ju patrik men ibland vill man ha nån annan att prata me =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0