Allt kanske blir bra ändå


Allt kanske äntligen vänder nu. Min tur har kanske återvänt.
I förrgår så skickade jag lite jobbansökningar och jag har fått svar från 2 redan. Men det va ett av dom mailen som gjorde mig så jävla glad. Jag ska på anställningsintervju Torsdagen den 11/10 kl 14.00 på en förskola i balingsnäs. Det är bara visstidsanställning t.o.m 28 dec men iaf,det är ju ett jobb. Jobbar 20 tim/veckan och eventuellt mer mot terminens slut. Och så får jag fast lön. Jag önskar att jag får det där jobbet. Det skulle va så jävla UNDERBART!!!!!!!!!

Aja,nog om det. Idag är det hur som helst Fredag. Jag vet inte om vi skulle dra iväg ett gäng ikväll och gå på bio. R skulle höra av sig. Hoppas att det blir av,vill ut och umgås och träffa folk. Fast det går inga bra filmer nu men det gör inget. Det är ändå gratis för mig och Patrik. Jag skulle vilja se Ciao bella men det är ju en riktigt tjejfilm och me tanke på att jag förmodligen kommer va den enda tjejen så är chanserna små att killarna vill se den. haha.

Och imorrn ska jag och patrik till Järfälla och kolla på en kattunge. Ska bli jätte roligt. Men vi bestämde att vi inte har råd me att köpa en landsköldpadda nu så den hämtar vi inte imorrn utan det får bli en annan gång.

Nån ringde mig på dolt nummer nyss och jag trodde att det va J sa jag sa va fan vill du men det va inte J som ringde *pinsamt* Dom ringde från danderyds sjukhus angående min p-stav. Jag har fått en ny tid den 19/10 kl 10.15 för att ta bort den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0