Fika med Madde

Nu sitter jag här i bara handduk och röker. Älsklingen sitter i soffan och tittar på tv. Vi har precis tagit en varm dusch tillsammans ;)

Idag kom äntligen min madde hit och vi fikade. Drack te/kaffe och åt frukost och bara snackade. Va hur mysigt som helst. Har saknat henne massor. Det känns så skönt att jag har henne att prata me för hon är den enda jag har kvar och som jag håller kontakten me regelbundet. Älskar henne me hela mitt hjärta <3
 
Och madde,du MÅSTE göra operationen. Jag förstår om det känns jobbigt och att du mår dåligt men du måste få det avklarat. Annars kan den växa och till slut kan det va för sent. Vill inte förlora dig än. Men vad du än bestämmer dig för kommer jag stötta dig och hjälpa dig så mycket jag kan. Du kommer klara det här,vi kommer klara det här tillsammans.

Ikväll så gick jag till centrum och köpte mjölk och fan va kallt det va. Sen käkade jag och patrik ravioli och mackor. haha,riktigt lyxmat ju :P


nu ska jag sätta mig i soffan och titta på postkodmiljonären med älsklingen.


Hej då.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0