He makes me happy

R ringde nyss. Blev så glad. Blir alltid glad när jag pratar me honom eller när jag träffar honom. Han gör mig så glad bara. hehe. Men han är en toppen kille och en av mina närmsta vänner. Så tro inget annat. Han ska träffa mig på jobbet imorrn så ska vi väl ta en cigg och bara snacka lite innan han ska iväg till jobbet. Han är så fin och snäll.

Just nu gör jag inte så mycket. Har Whiskas på axeln och lyssnar på musik. Väntar på att patrik kommer hem. Har snackat me syrran idag också. va kul att höra från henne. Snart är det ju dags för syrran och hennes fru att få en liten bebis hemma. Kring lucia ska Benita föda.

Annars händer det väl inte så mycket mer idag. Jobbar ju imorrn så jag ska väl gå och lägga mig tidigt ikväll.


Tjingeling så länge

Hej hej igen =)
nu har jag och älsklingen precis tagit ett varmt bad,va sååå skönt. haha. ska ta och klä på mig lite nu och sen ska jag kolla på "Ugly Betty" och sen ska vi spela lite kort innan vi sover.

god natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0