Heelt jävla död

Kom typ hem för 20 min sen. har vart på jobbet och sen va ja i huddinge och köpte godis =) hehe. mums.

Imorse klev jag upp tio över fem. va så jävla trött asså och så va jag på så jävla dåligt humör. va glad att patrik fortfarande sov när jag klev upp. jag började kl 7. När jag kom dit va allt hur lugnt som helst. ah,hela dagen har varit ovanligt lugn faktiskt förutom när det va mellis. Då va det helt jävla kaos. det va bara jag och en fröken till men hon va tvungen att ta upp resten av ungarna som fortfarande sov så jag fick ta hand om mellanmålet till ungarna. och alla skrek och trängdes och det va så jävla rörigt. och sen så va en pojke borta,barnen sa att hans pappa hade varit o hämtat honom men varekn jag eller den andra fröken visste det så hon va tvungen att ringa runt och skit. haha.  

men efter det,när klockan va halv 4 så slutade jag iaf. så jävla skönt.

Jobbar 7-16 imorrn. trodde ju faktiskt att jag skulle få börja 8 men dom behövde personal på morgonen och så. Så då blir det till att kliva upp lika tidigt imorrn också. men på torsdag gör det inget om jag börjar 7,slutar ändå kl 2 då. det ska bli riktigt skönt.

Igår åkte jag upp till Visättra och hälsade på maria o moa. det va skönt att komma hemifrån ett tag. hehe. och så träffade jag min älsklings tjej,Madde en stund också. Älskar henne så otroligt mycket <3.

Om bara 11 dagar får jag äntligen hämta min lilla kissemiss. fan va jag längtar nu. ska bli så jävla roligt. tänk när jag o patrik precis kommer hem me honom och han går omkring överallt och luktar. och sen när han lägger sig för att sova och när vi kan gosa me honom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0