Helgen som varit

Jag har faktiskt inte gjort så mycket i helgen. Bara tagit det lugnt me älsklingen och så. Igår rensade vi bort massa skräp och gav till morsan och hon blev överlycklig men å andra sidan är hon en riktigt skrotsamlare. haha. sen gjorde vi inte så mycket igår,låg i soffan och kollade på Gladiator men efter typ halva filmen va jag så trött och ville bara sova så då gick jag o patrik och lade oss.

Idag har vi dammsugit o så. Låg i sängen ett tag efter det och myste en stund.
Kristian,en kompis till patrik va här ikväll och fixade lite me vår data o så =)

Nu sitter patrik o kollar på Miami Ink och jag sitter här. Vi har nyss käkat sallad,så jävla gott. haha.
Och snart börjar mitt favvo program "Ensam mamma söker". älskar det programet. Så spännade att se vilka killar dom väljer.

Aja,jag hör av mig imorrn igen.

puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0