Hon är mitt liv

Min STORA kärlek är min finaste Madde. Jag kände nåt inom mig första gången jag såg dig. Det va nåt speciellt. Det va som en låga som flammade upp,nåt brann inom mig. Min kärlek för dig kommer dö me mig. Jag kommer älska dig så länge jag lever. Livet är inte värt att leva utan dig vid min sida.

Du är så underbar,så fin och fantastisk. Men precis som jag så finns det dagar då allt är ett helvete. Man vill bara försvinna,man vill bara kunna må bra för nån sekund. Man är trött på sitt liv och på allt som ingår i det. Men du kommer alltid finnas i mitt liv. Dig vill jag aldrig förlora. En gång förlorade jag dig och jag kan inte beskriva den saknaden efter dig. Jag kände mig så tom utan dig,mitt hjärta orkade inte slå längre.

Jag är så tacksam för att våra liv flätades samman igen. Att vi två blev en igen. Att jag blev hel,du fick mitt hjärta att fortsätta slå men me mycket mer styrka än innan.

Du är min livsglädje
Du är mitt liv
Du är min kärlek.

Jag älskar dig, Madeleine mer än jag kan beskriva. Ingenting i världen kan få mig att sluta älska dig.

Jag vill skydda dig från allt ont,jag vill göra allt jag kan för att få dig att le,inte bara utåt utan även inom dig


Tack för att du finns i mitt liv och ger mig så otroligt mycket glädje.






Den här tjejen är min. Rör du så dör du.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0