Jag har fått jobb =)

Idag är det nästan en vanlig måndag. Enda skillnaden är att patrik är hemma. hehe. han va tvungen att lämna in sin på bil på survice och då kan han ju inte åka till jobbet. men det är mysigt att ha han hemma en hel dag på en vardag. just nu är han i fruängen och betalar lite räkningar och handlar lite. Sen när han har fått tillbaka bilen ska vi åka ner till Huddinge för att han ska klippa sig och köpa en vit slips till hans morfars begravning om en vecka. Och jag ska kolla efter en vinterjacka,har ju fan inga vinterskor och ingen vinterjacka.  sen ska vi åka och hälsa på min moster =)

Jag vill att dom angående jobbet ska ringa nu så jag vet om jag har fått det eller inte. Men dom ringer antigen i eftermiddag eller imorrn eftermiddag. Så senast imorrn kväll så vet jag ju men iaf. Hatar det här när jag måste behöva vänta.

Det va nån kärring från glömsta förskola som ringde och frågade om jag kunde hoppa in som vikarie idag så att dom fick kolla mig innan dom bestämde om jag skulle få det jobbet men jag har ju inget busskort och sen kom det så hastigt. Så jag får hoppas på balingsnäs =) hehe.

Jag har fått jobb =) dom ringde nyss från balingsnäs förskola och ville jätte gärna att jag började arbeta hos dom. Så jag börjar på Onsdag kl 8.00-16.00. Jag får 90 kr/tim och jag jobbar ju 3 dar/veckan så då kommer jag få ut lite mer än 6000 kr efter skatt. Och sen så kommer jag säkert få jobba mer och då får jag ju lite mer pengar men 6000 kr i månaden räcker mer än väl. Jag är såååååååååååååååååååååå jävla glad nu. min mage är alldeles pirrig.

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Gumman,är så himla stolt och glad för din skull (: Du förtjänar allt gott i livet och jag ska se till att det blir så! Älskar dig mitt hjärtegull

2007-10-15 @ 18:47:34
URL: http://klartfavoriserad.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0