Jävla skitdag :'(

Dagen började hur bra som helst. Jag och patrik skulle åka på Jokkmoksdagarna och sen skulle han åka och jobba en stund. Men sen skickade jag mail till tjejen som har min kattunge och frågade om jag kunde hämta den nästa helg och då sa hon att jag kunde få hämta den redan idag om jag ville. Så jag frågade patrik om vi kunde köpa allt som behövdes idag och sen hämta katten imorrn men det ville han inte och då blev jag lite sur.

Sen började bli bråka mer och mer och det slutade me att jag smällde igen sovrumsdörren och kastade mig i sängen gråtandes men efter en stund gick jag upp och sa förlåt till patrik men då lackde han ur och smällde igen ytterdörren och drog till extrajobbet. Så nu sitter jag här själv :(
 
Fan,jag hatar att bråka me älsklingen. Det är det värsta jag vet. Vill bara att han kommer hem nu så att vi kan bli sams.

Mår så jävla dåligt,känns som om det är mitt fel att hela jävla dagen är förstörd.

Hello again =)
Nu har jag och älsklingen precis tagit en varm dusch. Och allt har löst sig mellan oss. Imorrn ska vi iaf åka på loppis och sen ska vi åka och handla till kattungen som vi förhoppningsvis ska hämta imorrn,det beror på vilket humör patrik är på :S men jag hoppas att han är på bra humör. men men. jag skriver mer imorrn kväll så får vi se om kattungen är här då eller inte.

God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0