Jobbig dag

Idag har det varit en skitjobbig dag på jobbet. Ungarna har varit jobbiga som fan och det. men men. annars har det bara varit roligt. Älskar Isabelle så jävla mycket. världens goaste unge asså. Satt och läste för henne imorse när jag kom och hon har hängt efter mig hela dagen. jag fick duka fram mellisen idag och då fick hon hjälpa mig och hon blev så glad. 40 min innan jag slutade fick jag besök. R kom förbi och sa hej och vi snackade lite. Fan va han har blivivt snygg *rodnar/skäms*. Efter att han hade gått så gick jag runt och log för mig själv. Har ju aldrig tyckt att han va snygg men idag,fy fan asså. så jävla snygg. hehe.

Nu gör jag inte så mycket. sitter och väntar på att Patrik ska komma hem från extrajobbet och förhoppningsvis ha mat me sig. hehe. orkar fan inte göra mat. är så jävla trött.

Imorrn jobbar jag 07.30-16.00. på mitt "schema" stod det att jag egentligen skulle sluta kl 14 men dom behöver folk på eftermiddagen. Det känns lite tungt men men. ju mer jag jobbar,desto mer pengar =) jag får tänka så för då känns det lättare. Och sen är det skönt att komma hem efter en hård arbetsdag.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0