Kattunge

Det blev ingen bio igår men jag va så jävla trött iaf och patrik också. vi va hemma igår ocxh kollade på beck oxh bara myste.

Idag har vi varit hos morsan och lämna en telefon till henne och så fyllde jag i massa papper som soc ska ha sen. Sen åkte jag och älsklingen och träffade hans arbetskompis och hämtade pengar och sen åte vi och handlade lite godis och lite så. Men det roligaste jag har gjort ikväll va när vi åkte till Järfälla och kollade på kattungar. Den långhåriga hade dom sparat till mig så jag tingade den på en gång för den va såååååååååååååå jävla söt. Får hämta katten den 3 November. Så fucking lång tid kvar bara :( vill inte vänta,vill ha den nu. Det är en liten pojke som ska få heta Whiskas. Längtar tills jag får hem den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0