Kopierat från Ellis blogg =)

A) Ta fram mobilen och gå in på kontakter
B) Håll inne neråt knappen en stund o sen släpp (titta INTE!)
C) Skriv vem det blev som svar på frågorna!

1) Jag heter: Tobbe (haha,nopp)
2) Smeknamn: Janne
3) Jag gillar: Elenor (såklart =) )
4) Jag hatar: Tobbe(nej,han har fortfarande en speciell plats i mitt hjärta)
5) Barndomskärlek: Per och alina (haha,min morbror och hans tjej)
6) Jag är verkligen super kär i: Kim (han va min en gång i tiden men det är länge sen)
7) Snyggast i världen: Linda (haha,kanske inte snyggast i världen men helt klart söt)
8) Fulast i världen: Emily (nääää,hon är rätt söt)
9) Äckligast i världen: Lotta (en barndomsväns mamma som jag gillar mycket)
10) Muppigast i världen: Linus (haha,det stämmer)
11) Tråkigast i världen: Robino (näääää,han är askul ju)
12) Roligast i världen: Karl-jerry (nja,han är inte roligast men han är jätte snäll)
13) Jag ska satsa på: Johnny (en riktigt hot boy *mums*)
14) Bästis: Tanja (haha,känner henne knappt)
15) Hatar jag mest : Kimmen (hatar inte han )
16) Jag tänker gifta mig med: Roger (inte en chans)
17) Jag har en hemlighet med: Puttefnask (hmm,tror inte att jag har nån hemlis me honom)
18) Jag är olyckligt kär i: Morsan (nä,fy fan)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0