Lägenhetsvisning

Idag klockan 1 var jag och patrik och kollade på en lägenhet som låg i huset mittemot vårt. hehe. hur som helst,den va skitfin,en trea. jag älskade den men speciellt köket dog jag för. men patrik gillade den inte :( hehe. men vi kollade ju bara för skojs skull iaf.

sen skjutsade patrik ner mig till huddinge för jag skulle träffa jocke och nettan (jockes nya skånska tjej). Patrik skulle iväg till stan och jobba lite. Jag,jocke o nettan gick till donken och käkade. vi gjorde inte så mycket,pratade lite o så bara. vid 4 så åkte jag hem igen. 

nu sitter jag hemma och lyssnar på "ingen kan älska som vi" och väntar på patrik. han skulle åka och handla lite. vi ska bara käka mackor ikväll,pallar inte göra mat. haha.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0