Min första dag på jobbet

Imorse klev jag upp halv 6 efter en natt av ca 1-2 timmars sömn. Men jag var ändå ganska pigg. hoppade in i duschen på en gång och så.

Klockan 7 tog jag bussen från Fruängen till Huddinge och sen bytte jag buss där till balingnäs. Jag var inte ett dugg nervös faktiskt,konstigt nog. Men när jag kom dit så var alla så jävla trevliga. Jag kände mig så himla välkommen.

Jag käkade frukost me ungarna och sen satt jag i soffan och läste "hans och greta" för några småtjejer. Och sen hade vi samling och då sjöng dom en namnsång så att jag skulle få en chans att lära mig deras namn. Avdelningen jag var på heter "Törnrosa".

Efter det så gick vi ut och va ute typ en timme och det va jätte skönt ute. Sen var det lunch. Och sen hade jag rast. Och sen gick vi ut igen. Och vi åt mellis ute fast det va svinkallt. Och från typ 2 till 4 va vi ute och det va så jävla kallt. Jag fick stå o gunga 2 små tjejer i en evighet kändes det som. och så fick jag hjälpa en liten söt pojke som hade fastnat me foten i ett träd. haha.

Det finns en så jävla cool kille där. När vi va ute så drog han ner brallorna,ställade sig mot husväggen och pissade. haha. han viftade glatt med sin lilla snorre. fett coolt. Men det finns nog en oroande tendens att han kanske blir blottare när han blir stor.

Sen vi 4 så slutade jag och och det va skönt. va så jävla trött,hungrig och frusen. så imorrn ska jag fan klä på mig flera ton me kläder. Och imorrn är det fotografering på förskolan.

Så har min första arbetsdag varit och jag har haft en jätte bra dag och jag kommer nog trivas där skitbra.

God natt....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0