Tisdag

Nu har jag precis duschat och så. sitter framför burken med en cigg i ena handen. Ska snart klä på mig och sminka mig och sen ta bussen upp till Visättra. Ska hälsa på min moster och så. hon skulle baka sockerkaka =)
om madde är hemma och har tid så vill jag träffa henne också =)

annars idag händer väl inte så mycket. ska gå och lägga mig tidigt ikväll,börjar ju jobba imorrn. ska upp 05.20. usch,va tidigt men jag måste ju. men det ska bli jätte kul. Är jätte exalterad.

Nu är jag hemma =)

har ju varit i visättra hos min  moster. det va trevligt. vi åkte ut me hundarna och gick ett tag o sen åkte vi hem o kollade på film och hon gjorde sockerkaka =) hehe. sen käkade vi lite och vid 5 kom patrik o hämtade mig.

Snart ska jag väl ta ett bad me älsklingen oxh tita på tv,ska gå o lägga mig tidigt ikväll,är så jävla trött.

men men.

skriver imorrn om hur min första arbetsdag var :P

god natt och hej då.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0