Allt börjar kännas bra igen

Idag har jag bara tagit det lugnt. Har tvättar 2 maskiner,har dammsugit hela lägenheten,har bytt sängkläder och så har jag diskat. Det är mycket roligare att städa när man inte bor hemma. hehe.

Ikväll eller imorn kväll så ska jag och patrik åka och avliva våra sköldpaddor. det ska bli så skönt att bli av dom. då slipper man deras jävla stinkade vatten. men patrik ska ju stoppa upp sköldpaddan som han fick av mig när han fyllde 24. det känns lite läskigt.

annars så är allt jätte bra. Jag börjar trivas me livet igen. jag börjar känna mig tillfredställd me tillvaron. Allt som saknas är ett jobb men jag tänker inte ge upp,nångång måste jag ju bara få ett jobb.

och det här med mina tankar om barn håller på och försvinner. jag tänker knappt på det längre utan jag försöker fokusera på mig och patrik istället och på jobbfronten.

Det känns som om allt verkligen kommer ordna sig snart.

Nu har vi nyss käkat,grillad kyckling med ris och currysås......det va så jävla gott.....
och nu är äntligen sköldpaddorna borta......så imorrn ska jag tömma akvariet och ställa undan det i garderoben.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0