Dom senaste dagarna

Jag har inte gjort så mycket den senaste tiden. varit hemma mest och städat och sökt jobb. Och letat efter kattunge :D och nu har nog äntligen hittat en. Det finns 2 långhåriga kattungar kvar i Flempan för 150 kr/st och det är en av dom som jag eventuellt ska köpa i början av nästa vecka. Fan va jag längtar,önskar att jag hade pengar idag så jag kunde åka iväg och köpa en liten kissemiss.

Livet rullar på som vanligt. Mellan mig och patrik är allt fortfarande bara bra. Han jobbar och sliter och jag sitter bara hemma och slöar. Fan va jag hoppas att jag får jobb snart,jag blir galen av att bara gå hemma hela jävla tiden. Vill ju ha nåt att göra på dagarna.

I lördags va jag i visättra hos min moster o det. Och så träffade jag Madde och L. Han såg rätt bra ut men jag gillade inte hans sätt riktigt. han va dryg. haha,nu stryper väl madde mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0