En bra dag

Idag är en bra dag,jag mår bra och jag är glad. Jag ska ner till Huddinge vid 2 och fika me madde,det ska bli kul. Saknar henne så jävla mycket. Är så jävla glad och tacksam för att vi träffas oftare nu. Det känns jätte bra.

Och angående mitt kattsökande så går det toppen också. Har ju hittat en kattunge i Flempan,jag fick bilder på den igår. Svart/vit och långhårig. Så jävla söt. Men jag ska bestämma me henne nån dag då jag kan komma och titta på den. Morsan känner visst henne,det kan va en fördel för mig. haha.

Annars händer väl inte så mycket. jag och patrik har varit tillsammans i 21 månader idag eller i 640 dagar. Om 12 veckor firar vi 2 år. Shit,tiden går så jävla fort.....ibland för fort.

Fan va jag är glad idag. haha,helt sjukt. Men det är ju för att jag ska träffa min tjej,min fina Madde. Det är därför jag är så glad. Hon är som en frisk vind i mitt liv. Hon är nåt som jag behöver.

Nä,nu ska jag gå och sminka mig men vi kanske hörs ikväll eller nåt.

Hej så länge

Nu har nyss käkat,fan va jag är mätt. Idag träffade jag Madde och Mike. Vi fikade på donken och sen drog jag och Madde hem till henne. Vi låg i sängen och snackade och lyssnade på musik....det va jätte mysigt.
 
Sen kom patrik och hämtade mig,just när det började spöregna och hagla som fan men jag klarade mig rätt så bra,blev bara liiiite blöt *HOST*  hehe.

nu ska jag lägga mig i soffan och smälta maten.

tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0