En dröm

Jag har inte hört nåt angående jobbet än men jag hoppas verkligen att jag får det. Men dom ville ju ha referenser och jag hade bara numret till mina 2 lärare på barn och fritid. Och jag tror tyvärr inte att det räcker :(  Men jag ska fortsätta hålla tummarna och hoppas.

Annars är väl allt bara bra. Älsklingen är sjuk men han jobbar iaf. Han är så duktig,mitt lilla hjärta.

På lördag ska vi på höstmarknad på Skansen,det ska bli kul. Behöver komma ut lite. Och på söndag ska vi gå på lägenhetsvisning. Nej,vi ska inte flytta men det är kul att gå och titta. hehe. Men har faktiskt sett en jätte fin trea i samma område som vi bor i,den skulle jag kunna tänka mig att flytta till.

Jag hade en dröm inatt som berörde min själ.

Jag drömde att jag träffade en kille i Visättra som kallade sig för Dive X. Han var inte svensk men jag var kär. Han hade en skitfin lägenhet som jag dog för. Jag stod och kollade ut genom ett fönster och fylldes av ro. Då frågade han om jag ville ha pizza. Jag kommer inte ihåg vad jag svarade. Dagen efter träffade jag honom vd konsum igen men då kom min moster och mormor och jag var tvungen att gömma Dive x.

Jag vet inte varför men killen i min dröm berörde mig,han lämnade ett spår kvar i min själ. Ja,jag blev nog faktiskt kär i honom.

Stackars älskling. För snart ett år sen dog hans farmor och imorse dog hans morfar. Och jag har inte fått trösta han än. han är hos sina föräldrar och jag längtar tills han kommer. Vill bara hålla om honom. Vill bara visa att jag finns till,att jag vill stötta honom. Det här va det sista han behövde.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0