Fan va jag mår illa :(

Det började igår kväll. Jag mådde så jävla illa efter att jag hade käkat den där förbannade pizzan. Jag gick på toa flera gånger för att försöka spy men det gick inte. Det ville inte komma nåt. Jag gick och lade mig me patrik i sängen men då mådde jag bara mer illa så jag gick o lade mig i soffan istället och det hjälpte. Illamåendet gick över efter ett par timmar så jag gick och lade mig i sängen igen.

Och ändå sen imorse så har jag mått illa från och till. Jag blir galen. Kan jag inte bara få spy och sen må bättre? Det är iaf bättre än den här skiten.

Idag har jag tvättat och diskat och laddat ner mer filmer. Snart slutar patrik,fan va jag saknar honom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0