HAHA

Jag hade jätte trevligt igår när min familj va här och åt middag. Vi käkade,och tittade på kort och rökte vattenpipa :P haha...fan,mormor rökte också....har bildbevis....så jävla skön bild asså.....och min moster rökte....och mamma....men det va coolt att mormor vågade testa..såg ju så jävla skumt ut...

idag gör jag INGENTING...jag ska bara va hemma,sitta framför datan eller ligga i soffan och titta på tv hela dagen. jag tänker inte ens klä på mig......patrik jobbar i Skärholmen idag men han slutar senast kl 3....och det är bra att han jobbar på en söndag,då får han ju dubbelt betalt.....

Vad tusan håller mormor på me?? =)


Min älskade moster tar sig ett bloss. morsan sitter framför datan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0