Haha,så mycket händer liksom i mitt liv =)

Hittils har jag inte gjort så mycket idag. har smsat med en tjej angående kattungar. Hon hade två kvar så hon skulle maila över lite bilder ikväll. Hoppas att nån av dom verkar intressant,dom kostar bara 100 kr. hehe.
annars idag vet jag inte,ska upp till morsan när patrik kommer hem och lämna lite saker.
 
imorrn ska jag till arbetsförmedlingen. J ska hålla mig sällskap,han fyller 21 idag.......grattis J. ska fråga om han vill ta en fika imorrn också. va ju ett tag sen man träffade honom.

och lördagen den 6:e oktober ska jag och älsklingen till Österåker för att köpa en grekisk landsköldpadda. det ska faktiskt bli jätte kul.

J snackade om att han skulle ha fest snart också,jag hoppas det. Behöver fan festa lite,det va skiiitlänge sen :(.
Men jag ska snacka mer om det me honom imorrn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0