Nu har han åkt :(

Nu har min älskling åkt till Tierp. Usch,va det är tråkigt. Jag är så jävla mesig,grät när han åkte. Men nu mår jag bra igen. vet inte riktigt vad jag ska göra idag. jag tänker iaf  INTE gå ut. Jag ska tvätta och diska idag och dammsuga lägenheten. Och ikväll ska jag titta på Beck och bara ta det lugnt. ha en myskväll för mig själv.

Men imorgon kommer han ju hem igen =) vi ska mötas i stan och gå på höstmarknaden på Skansen tillsammans. Om ca 27,5 timme igen får jag se han =) haha,ja jag vet att jag är patetisk men det gör inte mig nåt......

Jag döööööööööööör snart,har så jävla tråkigt. Satt och slötittade på Scary movie 4. Den söööög. Så jävla tråkig. Håller på och laddar ner million dollar baby nu. ska titta på den sen när den är klar.

Jag hatar hatar hatar hatar hatar hatar att va utan Patrik. Fan va jag saknar honom nu. Vill att han ska komma hem. Och tiden går så jävla sakta. Jag önskar att det va kväll nu för då kunde jag titta på film och sen sova och vakna upp imorgon bitti och göra mig klar och sen åka in till stan och möta älsklingen där. Men klockan tycks ha stannat.

Nu har jag precis tittat på beck:det tysta skriket och fan va jag grät,så jävla sorglig. Alla som bor i Huddinge/Fleminsberg bör se den för dom spelar in den i Flempan och runt huddinge =) det va rätt kul asså.
Nu är klockan snart 8 och jag ska se Svensson Svensson och sen ska jag se mr.Bean och kl 9 börjar ju Ondskan och efter Ondskan börjar Psyco. Får se om jag orkar se den. Men jag måste ju ringa och skrämma morsan för hon skulle se den och hon är så jävla lättskrämd. haha. har värsta planen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0