23 dagar kvar....

Yes......om 23 dagar lämnar jag tonåren bakom mig och träder då in i vuxenvärlden.....fan,jag fyller 20.....blir en gammal jävla nucka då......haha.....enda positiva är väl systemet men där lär man ju iaf inte springa stup i kvarten.....

Hur som helst.......igår åkte jag och Patrik in till stan för att hjälpa hans mormor att rensa ut massa saker från hennes källare som skulle slängas.....vi slängde endel och vi slet som djur men det va roligt.....efteråt så gick vi upp till hans mormor och hon bjöd på fika och vi satt och pratade en stund.....vi fick en femhundring som tack för hjälpen....hon ville att vi skulle hitta på nåt roligt för dom....

Just nu gör jag inte mycket....kollar på cityakuten,tar en cigg och väntar på att Patrik ska komma hem.....

aja.....vi hörs nån dag......

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0