Äntligen funkar bloggen igen =)

Fast i och för sig har det nog inte hänt så mycket,tihi.....Patrik blev ju arbetslös i Fredags.....på Lördagen åkte vi och köpte ny tv.....i Söndags köpte vi lite nya saker till Whiskas (bl.a en ny större kattlåda och en sele).....igår åkte jag och Patrik land och rike runt (kändes det som),vi va på IKEA,på jysk,city gross,kvantum,zoo varuhuset m.fl.....men vi köpte knappt nåt.....har iaf hittat en byrå som man kan  ha som tv-bänk så den ska väl Patrik åka iväg och köpa nån dag....Och så köpte vi nytt duschdrapperi o lute smått och gott.....Och så va vi ju faktiskt på ams också och skrev in oss....men jag måste tillbaka innan fredag och visa upp ett papper...men det känns skönt.....då ska jag bara få arslet ur vagnen och ringa soc också...

Idag ska älsklingen skjutsa mig till Kästa för jag ska fika hemma hos frugan....trevligt värre ju =) och mellan henne och T verkar det gå bra.....har fått veta saker om T som jag fan inte vill veta :s haha....äckligt.....Sen ska nog jag och Patrik följa me henne och T och shoppa.....Patrik vill ju träffa T och så också.....

Nä,nu ska jag röka klart,klä på mig och sminka mig för att sen bege mig till Frugan,både min och T:s oslipade diamant ;) eller hur??

Ciao

Kommentarer
Postat av: (:

DU ÄR JU FÖR JÄVLA SÖÖÖÖT GUMMAN! Oslipad diamant :4 PUSS PÅ DIG ! ÄLSKAR DIG AV HELA MITT BULTANDE HJÄRTA ! SAGAPó !

2008-04-01 @ 10:58:00
URL: http://thebeautyofme.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0