Det finns dom som har det värre

Idag har jag suttit ute i solen hela dagen och snart har jag blivit jätte brun =) eller jätte och jätte men det börjar synas nu iaf......så ett par timmar till skadar nog inte.....haha...nångång efter 12 kom Frugan hit och vi satt på balkongen och snackade skit och hade det varmt och skönt.....det är så skönt att se henne må så himla bra.....hon verkar så lycklig me T och det verkligen lyser om henne....min älskling,hur ska jag kunna hjälpa dig?? ingenting jag säger kan göra dig frisk.....känner mig så hjälplös....jag kan bara finnas här och lyssna på dig och stötta dig allt va jag kan....men det räcker inte....

Jag insåg en sak idag.....jag har betett mig så själviskt.....jag klagar över att jag vill ha barn nu och jag mår så jävla dåligt över det....men det finns dom som har det värre.....det finns dom som inte kan få barn överhuvudtaget.....det finns dom som hoppas att dom blivit friska men så splittras deras hopp för att dom blivit sjuka igen....så jag ska fan inte klaga på mina fjuttiga problem....

Jag älskar dig så himla mycket....jag finns här för dig.....jag försöker att ställa upp så mycket jag kan.....jag försöker ge dig goda råd.....jag försöker få dig att tänka på nåt annat......men ingenting jag gör räcker till......

Ciao

Kommentarer
Postat av: frugan

gumman, att du finns där för mig räcker till mer än så .. Det betyder världen för mig!

2008-04-22 @ 18:59:53
URL: http://thebeautyofme.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0