Heeeeelt perfekt

Idag åkte jag och älsklingen till arbetsförmedligen så jag kunde visa upp mitt arbetsintyg och sen åkte vi till vårdcentralen......va ju på närakuten igår men dom kunde inget göra förutom att ge värktabletter utan dom skickade mig till vårdcentralen som jag alltså va på idag....men vårdcentralen hade inga tider idag så jag fick en tid imorrn halv 11.....

Och igår kväll fyllde jag i papper från komvux men det va mycket som jag inte fattade så jag tog kontakt med en studievägledare som jag ska träffa på Onsdag....Känns så jävla bra......börjar få lite ordning på mitt liv....så om allt går som det ska så sitter jag framför skolbänken igen i höst.....längtar redan.....ni tycker säkert att jag är jätte konstig men jag ser fram emot att börja plugga igen....

Igår eftermiddag åkte jag och älsklingen in till gamla stan och sen gick vi till "vanliga" stan och jag bytte mina tröjor och så gick vi in på lagerhaus och köpte klotljus som jag varit på jakt efter i ett par veckors tid....och frugan,tack för tipset....

Nu ska jag nog hitta på nåt annat men vi hörs nog :)

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0