I had a dream

Jag blir gravid och självklart är Patrik pappan. Men eftersom att han inte vill ha barn så bestämmer vi att jag ska flytta till en egen lägenhet med barnet tills Patrik känner sig redo att bli pappa. Så jag flyttar till en tvåa nånstans. Dessutom flyttar Madde in hos mig eftersom vi alltid har pratat om att vi ska bo ihop. Så nu bor jag,Madde och snart en liten bebis tillsammans. En dag går vattnet och det är Madde som är med mig på förlossningen för Patrik har fått jobb i Danmark och dessutom är han inte så engagerad i bebisen.

Veckorna går och det funkar jätte bra me både bebisen och Madde. Och självklart blir Madde bebisens gudmor. Känslorna mellan mig och Madde växer tills vi inser att vi vill mer än bara vara vänner. Så vi inleder ett förhållande och ganska snart så berättar vi för omgivningen. Patrik lyser fortfarande me sin frånvaro men nu hade jag ju min lilla familj. När barnet är nåt år gammalt så gifter sig jag och Madde och Madde adopterar mitt barn. Patrik är kvar i Danmark,han bryr sig inte. Och sen lever vi lyckliga i alla våra dar......

Min helnajsiga dröm......Va säger du,Madde?? Låter inte min dröm helt perfekt?? Du och jag och en liten bebis.....haha.....

Skulle helt klart skaffa barn me dig och sen leva mitt liv me dig....

Kommentarer
Postat av: Frugan

Gumman, din dröm låter ju helt fantastisk fastän patrik var en idiot! Det löste sig till det bästa! Och eftersom vi båda ÄLSKAR barn och som du sa, alltid velat bo tillsamman är det ju PERFEKT!

Älskar dig från botten av mitt hjärta gumman och det finns inget jag inte skulle göra för dig !

2008-04-15 @ 08:11:31
URL: http://thebeautyofme.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0