Ingen hjälp idag heller

Idag va jag ju på vårdcentralen halv 11 och träffade en läkare. Trodde och hoppades att dom skulle kunna hjälpa mig men nej då. Hon klämde och kände på mitt knä och till slut kom hon fram till att en sjukgymnast skulle va bättre. Så nu måste jag ringa till nån sjukgymnast och boka tid och slänga ut ännu mer pengar som jag inte har. Men det får fasiken vänta.....

Har ju annat på gång som är viktigare......som t.e.x komvux.....Frugan ringde förässten och sade att hon va sugen att börja komvux me mig......skulle verkligen va jätte roligt om hon gjorde det.....älskar att gå i skolan me henne.....och självklart älskar jag hennes underbara sällskap,hennes skratt och hennes värmande ord....

Ikväll blir det fredagslyx på middagsbordet....kött,potatisklyftor och grönpepparsås.....så jävla gott.....har lagt köttet i vitlöksmarinad nu så vid 18-tiden kan man börja me middagen....

Imorrn ska jag och älsklingen till den här nya "super-loppisen" som öppnar vid Willys i Tumba.....kan ju va kul att kolla va dom har.....

Och på Söndag ska vi på lägenhetsvisning.....ska bli otroligt kul.......

Nu ska jag nog spela lite sims....

Ciao

Kommentarer
Postat av: Cissi

Jag skadade knät i förrgår natt, var på sjukan igår, fick röntga, kryckor, smärtstillande och sjukanmälning från jobbet i minst en vecka.

2008-04-05 @ 13:45:56
URL: http://kattfanskap.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0