Inte en lugn stund

Varken jag eller Patrik har fått en lugn stund den här veckan. Vi har varit ute och kutat varje dag. haha.

Men hur som helst.....

Igår åkte jag äntligen till Frugan i Kästa och vi fikade och satt på balkongen och solade. Så himla mysigt. Skulle kunna ha suttit där hela dagen me Frugans sköna sällskap. I löööv u soooo much,honey.....du är verkligen guld värd......Men vi kunde inte sitta och lata oss hela dagen för vi skulle ju följa me T till media markt. Så Patrik kom och hämtade mig och T hämtade Frugan efter 45 min,jävla slöfock.....haha.....gick omkring på media markt en stund och sen åkte alla hem till mig och Patrik.....T skulle nämligen hjälpa oss att få ordning på datan och tv:n men det gick inte :( får ta hit Kristian istället.....vid typ halv 8-8 så åkte T hem me Frugan.....

Idag har jag och älsklingen vart på akuten för mitt knä men dom kunde inte göra nåt så jag måste till vårdcentralen istället....tar nog det imorrn efter arbetsförmedlingen....

Patrik har en sedel som han ska lägga bud på om ca 30 min och efter det ska vi ta tunnelbanan in till stan så att jag får byta mina tröjor....och sen tänker jag fan inte sätta min fot utanför dörren.....

nä,nu ska läsa Frugans blogg....

Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0