Möte me syon

Nu är klockan 11.20. Har visserligen varit uppe sen halv 8 men låg och läste tills jag kollade på klockan och såg att tiden bara hade sprungit iväg så vid kvart i 10 gick jag upp,tog en cigg och ringde Frugan för att sen hoppa in i duschen.....

Och här är jag väl typ nu....har klätt på mig men sitter utan överdel (har dock bh på mig),ska precis ta en cigg....lyssnar på Nightwish med Bye bye beautiful....

I förrgår fick jag hem 3 böcker som jag hade beställt......2 av dom va jag klar med samma kväll.....sammanlagt blev det väl 500-600 sidor på mindre än 10 timmar....och imorse började jag läsa den tredje boken och nu har jag typ en tredjedel kvar och sen är den boken slut....haha.....när jag väl börjar läsa så kan jag fan inte sluta.....tycker synd om Patrik......HAHA.....

Idag har jag möte på komvux med syon....ska bli jätte spännande att se va vi kommer fram till.....efter det ska jag hem till Frugan och snacka lite skit och bara mysa.....och sen kommer Patrik och hämtar mig och då ska jag hem och laga mat....

Ah,just det...Patrik började jobba idag.....känns lite trist men skönt också att vi kommer tillbaka till dom gamla vanliga rutinerna....

nä,nu ska jag nog diska och sen göra mig ordning...

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0