Mys med Frugan

Idag vaknade jag strax efter 9 tack vare frugan.....haha.....inget illa menat,sötnos fast det hade varit skönt att sova nån timme till....men men.....hon ville att jag skulle komma till HS för att hålla henne sällskap så 2 timmar senare så träffade jag henne.....vi gick hem till henne i Kästa och spelade tv-spel.....Simpsons och Shrek 2.....hade skitkul....T kom förbi en jätte snabbis också......innan han skulle börja jobba.....Sen kom Patrik och hämtade mig...

Nu har jag precis käkat både middag och efterrätt,lite god chockladpudding.....ska snart gå och bada och sen bara kolla på tv och ta det lugnt...är så jävla trött....

Imorrn kommer Frugan hit på fika....roligt roligt =)

Äh fan,nu skiter jag i er....

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0