Mysig helg

I Fredags kom ju min älskade Fruga och T hit på filmkväll....vi käkade räkmackor och hade det trevligt.....jag och Madde hade skitkul åt allt,satt och fnissade i stort sett hela tiden medan vi åt.....tror att både T och älsklingen kände sig lite obekväma.....haha....efter att vi hade käkat så va det dags för kaffe och sen kollade vi på film.....och den SÖÖÖÖÖÖÖÖÖG......så jävla dålig,blev så otroligt besviken.....ettan är så himla mycket bättre....men men....strax efter 10 så drog Frugan och T.....då gick jag och älsklingen och lade oss.....


I Lördagsva vi bara hemma,jag va inte ens utanför dörren......så jävla skönt....slappade bara.....haha.....


Och igår hade vi ju Patriks föräldrar på besök och det gick mycket bättre än förväntat....Anki,patriks morsa tog det riktigt lugnt angående allt nytt här.....hon tyckte det hade blivit jätte fint här hemma och jag tar faktiskt åt mig äran för det är ju nästan min förtjänst....haha.....fast Patrik har ju hjälpt till lite också.....men hur som helst så hade vi trevligt....nu kan jag nästan tänka mig att hälsa på dom oftare =) känns rätt bra......


Efter att dom hade åkt så stack jag och Patrik först till mamma och lämnade lite saker och sen åkte vi till Visättra och hälsade på Maria och dom.....min morbror och hans tjej va där också....va kul att träffa dom igen.....dom ska komma hit nästa helg och hälsa på.....ser jag fram emot mycket =)

Nä,nu har jag gjort mitt för idag.....


Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0