Ny vecka

Hela helgen har bara rusat iväg....men jag har haft en  toppen bra helg....min morbror och hans flickvän Alina va ju här i Lördags....dom hade köpt present till oss också.....4 jätte fina djupa tallrikar med tillhörande glas/muggar.....och så hade Alina me sig hela Visibly Clear-serien till mig.....det blev jag nog gladast för =) haha.....och så försökte Per fixa så att man kan kolla på film från datan till tv:n men då hade vi fel sladd så vi åkte iväg och köpte andra sladdar och sen åkte vi hem och fixade det.....men tyvärr visste han inte hur man fixade så att ljudet kom från tv:n och inte från datan.....men men.....efter att dom hade åkt hem så åkte Patrik till pizza hut och så käkade vi pizza och kollade på "the perfect storm"......

Igår va Kristian äntligen här och då fixade han så att ljudet kom från tv:n...men nåt som är skitirriterande och som jag vill fixa så fort som möjligt är dubbla skärmar......för nu kan jag inte sitta vid datan och lyssna på musik samtidigt......om jag ska lyssna på musik måste dataskärmen va på tv:n......heeeelt jävla cp.....blääääää......men men.....igår eftermiddag åkte jag och älsklingen ut till Ingarö.....hans mormor har landställe där typ men hon va inte hemma men vi kollade runt lite och fikade......va så himla skönt att komma ut lite när det va så fint och varmt......och så svängde vi förbi Coop bygg och köpte ett nytt badrumsskåp och så satte vi upp det igår kväll.....det blev helt perfekt.....ljuset är mycket behagligare nu och det blev skitfint......

Idag då.....jo,då ska vi till Visättra och hämta post och lite pengar och sen ska vi åka och handla lite och hem och fixa käk och kolla på tv.....

I helgen va det ju tänkt att vi skulle på lägenhetsvisning men så kollade jag idag och då va den SÅLD!!!!!!!!! så nu är jag skitsur......jävla idioter.....

Grattis på 20-årsdagen din gamla nucka =) Nuckan fyller ju år idag......

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0