Snart helg igen

Vaknade vid halv då Frugan ringde...satt och snackade me henne ett tag och sen satt jag mig framför datan som bråkade....startade om den och då funkade den helt utmärkt.....

Har fixat lite praktiska saker idag....bl.a så har jag skrivit ut en blankett angående anmälan om mitt bankkonto för skatteåterbäring......asså,att dom sitter in pengarna på mitt konto när jag får tillbaka mina 3300 kr från skatteåterbäringen.....och så har jag "sökt" 6 jobb idag....och lite annat....

Nu sitter jag och lyssnar på "the voice"....ska snart börja plocka undan lite här hemma och göra lite fint.....

Och så fick man ju självklart mens idag....usch och fy......mamma vill ha barnbarn.....hon sa det idag.....vi snackade om min födelsedag som är om exakt en månad och då sa hon att jag börjar bli gammal och att jag måste börja producera lite ungar så att hon får bli mormor.....haha.....det är ju lättare sagt än gjort när man har en kille som absolut INTE vill ha barn än......haha.....men man kan inte köra oskyddat hur länge som helst utan att bli barn så det är bara en tidsfråga innan nån lite rakare smiter in.....det är iaf det jag försöker intala mig själv.....

Ciao

Kommentarer
Postat av: Anonym

Så du tänker med andra ord bli med barn trots att Patrik inte vill?

2008-04-17 @ 14:18:21
Postat av: Rebecca

haha....jo,men det är ju lättare sagt än gjort...man är ju två om att skaffa barn....och jag kan ju inte tvinga honom direkt...så jag får antingen lov att vänta tills han vill eller så får jag vänta tills en liten "olycka" sker...

2008-04-17 @ 15:50:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0