Torsdag 10 April

Klockan är 12.45 och jag lyssnar på lite lugna favoriter....har satt på en tvättmaskin,diskat och snart ska jag dammsuga och så.....

Inatt låg jag och smsade me T. Somnade inte förrän vid halv 3.....haha....T kommer ner till Sthlm nästa vecka me sin tjej.....Frågade om han hade lust att ses bara för att snacka lite och han sa att vi fick se....så om jag har tur så får jag träffa honom....skulle va roligt.....han ska bo på vallmans salonger.....är det nån där ute som vet va fan det är för nåt?? Jag har ingen aning....

Igår träffade jag syon på komvux och det gick bra. Hon berättade va som fanns och va jag borde plugga och så. Så idag ska jag skriva en ny ansökan och skicka in.....

Efter mötet kom Frugan med T och hämtade mig och så åkte vi till Kästa. Där tog vi det lugnt,låg i soffan,lyssnade på musik och snackade.....va jätte mysigt....T blev så himla gulligt generad när jag och Frugan berättade hur söt och gullig han va.....det va heeelt skojsigt.....sen kom min älskling förbi en sväng och tog en kopp kaffe innan vi åkte hem....

På Fredag har jag bjudit hit Frugan och T på filmkväll.....fick ju hem Return to house on hunted hill igår och den vill vi alla se så den blir det och så ska vi fixa räkmackor och annat gott....ska bli riktigt trevligt.....

nåt som däremot inte är trevligt är att Patriks föräldrar kommer hit på fika på Söndag.....är så jävla nervös och jag vet inte ens om jag vill va hemma då....det kommer bli ett jävla liv och så kommer jag få skulden för allt.....Patrik har inte berättat att vi har köpt nya soffor,ny tv och nya köksmöbler....hans morsa kommer bli helt hysterisk....jag vet precis hur det kommer bli och jag har ingen lust me det....har nog me problem me min egen familj....får se hur jag gör....

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0