Trist dag

Men Patrik har iaf fått roliga nyheter....han börjar jobba på Måndag igen och så har han fått löneförhöjt med 10 kr mer i timmen.....och mer pengar välkomnas ju alltid så nu är han glad....dock känner jag mig inte lika entusiastisk.....vill att nåt bra och roligt händer i mitt liv också......vill också ha nåt att va glad för.....men får se va som händer på Onsdag när jag ska träffa studievägledaren på komvux....

Fick förässten veta att min och Patriks kompis,Putte hade uppkörning idag och fixade det så nu är han officiellt en körkortsägare =) GRATTIS PUTTE !!!!!!!!!!

Snart ska jag och Patrik röra oss mot stan....lovade Maria att hämta upp mormor som kommer hem ett tag från norrland.....

Nä men vi hörs väl??

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0