Valborg

Idag har min dag varit superbra....har varit på jätte bra humör och vädret har varit perfekt.....åkte ner till Huddinge och gick till ams för att visa upp min jävla papper och sen träffade jag Frugan....vi gick till Donken och käkade lite och då mötte vi Toa-Jonas också.....han skulle jobba....stackars honom....när det är valborg och allt....och dessutom att Donken öppet till kl 22 idag och Jonas jobbar stängning.....inte roligt ju.....

Efter att vi käkat lite så gick vi omkring i affärer och sen köpte vi varsin läsk och satt hos i sjödalsparken och snackade och hade det allmänt skönt.....

Träffade Jessica,alexandra och så såg jag Jimmy.....alltid lika trevligt att träffa folk.....

Nu kom Patrik precis hem också.....han har tagit me sig färg så att vi kan börja måla köket också....så nu är Becca jätte glad......

Ikväll ska vi käka lövbiff,pommes frites och sås och sen ska vi ner till huddinge och möte Maria coh hennes kompis....annars ska vi inte göra så mycket.....inget supande iaf.....

Ciao

Kommentarer
Postat av: Cissi

Jag jobbade också stängning på valborg, fast vi har öppet till klockan tolv varje dag. Och nu
jag på väg till jobbet igen...-.-

2008-05-01 @ 12:02:09
URL: http://kattfanskap.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0